Prince of Persia: The Lost Crown не виправдала очікувань Ubisoft
Авторитетний французький інсайдер Gautoz поспілкувався з кількома співробітниками Ubisoft Montpellier та з’ясував, що Ubisoft розчарувалася в фінансових показниках Prince of Persia: The Lost Crown (огляд) вже через кілька тиждень після її виходу та вже тоді відмовилась від планів з подальшого розвитку підсерії.
Ближче до весни, коли до метроїдванії вийшло кілька косметичних доповнень, розробники й самі зрозуміли, що шансів на виправлення ситуації немає. Тоді команда намагалася отримати зелене світло для сиквелу, але цього не сталося, друге сюжетне доповнення Ubisoft теж забракувала.
Випуск повноцінного продовження негативно вплине на продажі оригінальної Prince of Persia: The Lost Crown, як виправдання розробники отримали від вищого керівництва.
Розробники Ubisoft Montpellier із превеликим ентузіазмом працювали над Prince of Persia: The Lost Crown, що додатково видно по її високій якості, і на той час вже втомились від створення Beyond Good and Evil 2. Однак оригінальну команду вже розкидали по різним підрозділам компанії для допомоги в створенні більш перспективних ігор з фінансової точки зору.
Точні продажі Prince of Persia: The Lost Crown нам досі не розкривають, але згідно інформації Insider Gaming за перші два тижні з релізу вони склали 300 тисяч копій, а за 9 місяців — 1 мільйон копій. Зі свого боку Ubisoft розраховувала на показники в 6-10 мільйонів копій, які мають інші хітові представники жанру.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Nintendo спричинила закриття Ryujinx, останнього емулятора Switch
-
Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold
-
Sony зняла з продажу оригінальну Horizon Zero Dawn
-
Колекція ремастерів усієї грецької саги God of War вийде в 2025 році
-
Sony скасувала майже всі свої ігросервіси, окрім мультиплеєрної Horizon Online